گرانترین خودروهای چینی در بازار جهانی پنج مورد زیر است.در ادامه به توضیح کامل مشخصات این خودروهای چینی می‌پردازیم .

هنگام بحث در مورد وسایل نقلیه ای که به طور مستقل در چین ساخته می شوند، بسیاری از مردم ابتدا آنها را ارزان، ضعیف و فاقد طراحی خلاقانه می دانند. شکی نیست که در مقایسه با قدرت‌های صنعتی خودروسازی مانند آلمان، ژاپن و آمریکا، صنعت خودروسازی چین دیر شروع شده است، بنابراین دارای فناوری بسیار توسعه‌نیافته است.

خودروهایی که به طور مستقل در چین تولید می‌شوند عمدتاً خودروهای اقتصادی هستند و تنها تعداد کمی از آنها خودروهای لوکس بازار هستند. با این حال، در سال‌های اخیر، بسیاری از برندهای خود در چین به دلیل رونق صنعت خودروسازی چین، قدرت برند خود را به میزان‌های متفاوتی افزایش داده‌اند. چین همچنین خودروهایی با عملکرد عالی و قیمت های بالا مانند Hongqi L5، Hongqi L90 و NIO EP9 را عرضه کرده است که همگی حداقل 5 میلیون RMB (حدود 760000 دلار) قیمت دارند. در چین، Hongqi L5 یک لیموزین با بالاترین مشخصات است و موقعیت اجتماعی آن بسیار بیشتر از بنتلی و رولزرویس است. داشتن Hongqi L5 نماد افتخار است. توانایی خرید رولزرویس فقط به این معنی است که شما ثروتمند هستید در حالی که خرید Hongqi L5 به این معنی است که شما نه تنها ثروتمند هستید بلکه از موقعیت اجتماعی بالایی نیز برخوردار هستید.

گرانترین خودروهای چینی

آیا به دنبال گران ترین خودروهای چین هستید؟

نگاهی به موارد زیر بیندازید! ( با دلار 50 هزار تومانی )

  • 1. Karlmann King (حدود سه میلیون دلار – 150 میلیارد تومان)
  • 2. Hongqi L90 (حدود 1.5 میلیون دلار – 75 میلیارد تومان )
  • 3. Hongqi S9 (حدود 1.5 میلیون دلار – 75 میلیارد تومان)
  • 4. Nio EP9 (حدود 1.5 میلیون دلار – 75 میلیارد تومان)
  • 5. Arcfox GT (حدود 1 میلیون دلار – 50 میلیارد تومان)
  • 6. Hongqi L5 (حدود 760 هزار دلار – 35 میلیارد تومان)
  • 7. ArcFox-7 (حدود 600 هزار دلار – 28 میلیارد تومان)
  • 8. BYD K9 (حدود 450 هزار دلار – 22میلیارد تومان)
  • 9. Qiantu K50 (حدود 125 هزار دلار – 8 میلیارد تومان)
  • 10. Dongfeng Warrior M50 (حدود 100 هزار دلار – 5 میلیارد تومان)
مشاهده  برترین خودروهای جهان در سال 2022

گرانترین خودروی چینی

رتبه اول در گرانترین خودروهای چینی این دستگاه است که به یک موتور 6.8 لیتری V10 مجهز شده است.

Karlmann King می تواند 398 اسب بخار قدرت تولید کند. این خودروی چینی نه تنها از بیرون زیباست، بلکه فضای داخلی بسیار مجلل و جذابی نیز دارد. طراحی شده توسط شرکت چینی IAT، King قرار است تجربه ای انحصاری را به شما ارائه دهد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست، به همین دلیل است که برای خرید یکی از آن ها به شکل پایه 2 میلیون دلار هزینه خواهد داشت، یا اگر با گزینه های سفارشی سازی، که از آن ها استفاده کنید، 3.8 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.این خودروی چینی شامل بدنه زرهی است.

 

گرانترین خودروهای چینی

دومین خودرو در لیست گرانترین خودروهای چینی

Hongqi L90 – هونگچی به عنوان یک برند خودروی داخلی چینی فوق لوکس، جایگاه بسیار بالایی در قلب مردم چین دارد. وقتی مردم احساس کردند که خودروهای هونگکی تلاششان را برای ورود به بازار غیرنظامی افزایش می‌دهد، هونگچی تصمیم بسیار جسورانه‌ای گرفت، یعنی یک بار دیگر. تاثیر خود را در بازار خودروهای لوکس رده بالا راه اندازی کرد و نسخه ارتقا یافته Hongqi L5، Hongqi L90 را عرضه کرد. هونگچی مدل جدید L90 را با قیمت تخمینی ده میلیون یوان L90 روانه بازار  کرد. از تصاویر ظاهری منتشر شده در شبکه، پرچم قرمز L90 سبک طراحی به وضوح با مدل های قبلی پرچم قرمز متفاوت است.
این خودرو رتبه دوم در لیست گرانقیمت‌ترین خودروهای چینی را در اختیار دارد .

 

خودرو گرانقیمت چینی

 

سومین خودرو در لیست گران قیمت ترین خودروهای چینی

Hongqi S9کانسپت Hongqi S9 در 13 سپتامبر 2019 در نمایشگاه خودرو فرانکفورت و جشن 70 سالگی جمهوری خلق چین ارائه شد. این پیش بینی برنامه ای برای عرضه یک ابرخودروی هیبریدی از سازنده چینی محدود به 70 نسخه است.
Hongqi S9 کوپه 1.49 میلیون دلاری ( حدوداً 70 میلیارد تومان ) ساخت چین،  جدیدترین محصولی است که به جمع رو به رشد خودروهای اسپرت با عملکرد فوق العاده و قیمت فوق العاده پیوسته است.

 

خودروی گران چینی

 

 

چهارمین خودرو با بالاترین قیمت چینی

NIO EP9 یک خودروی اسپرت دو سرنشینه با موتور الکتریکی چینی است.این خودرو توسط NIO با کمک بخش مسابقه فرمول E آنها ساخته شده است. نام EP9 مخفف Electric Performance 9 است. قیمت Nio EP9 روی 1.48 میلیون دلار تعیین شده است که در مجموع تولید 6 دستگاه محدود شده است. این خودرو می تواند به حداکثر سرعت 313 کیلومتر در ساعت (194 مایل در ساعت) دست یابد. EP9 تا حدودی قادر به رانندگی خودکار است، که زمانی که این خودرو رکورد سریع ترین رانندگی خودکار را در Circuit of Americas ثبت کرد، این کار را انجام داد. با این حال، این تنها به این دلیل امکان پذیر بود که برای رانندگی خودکار پیکربندی شده بود.

چهارمین خودروی گران چینی

 

 

پنجمین خودرو در لیست گرانقیمت‌ترین خودرو‌های چینی

Arcfox GT به عنوان یک خودروی پرچمدار، منعکس کننده سرعت، فناوری و طراحی است. با چهار موتور الکتریکی که 1020 اسب بخار نیرو تولید می کنند، این ابرخودروی طراحی شده با یک کربن مونوکوک یکپارچه، صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 2.59 ثانیه انجام می دهد. Arcfox یک برند فرعی از BAIC چین است. می توانید انتظار داشته باشید که Arcfox-GT با MSRP معرفی شود که به راحتی از یک میلیون دلار فراتر می رود.

خودروی گران چینی

جمع بندی

خرید خودروهای چینی برای ایرانیان با توجه به شرایط فعلی کشور انجام پذیر است . اما خرید این خودروهای گران قیمت که قیمت آنها تا 150 میلیارد تومان نیز می‌رسد برای افراد انگشت شماری انجام ‌پذیر است.
در این مقاله پنج خودروی گران قیمت چینی را به شما معرفی کردیم .
همچنین شما می‌توانید برای خرید لوازم یدکی خودروی چینی ارزان قیمت از وبسایت آیرون تک استفاده نمایید.

منبع


 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *