رویه های بازگرداندن کالا

مغایرت کالا

در صورتی که محصول خریداری شده با محصول داخل سایت و یا محصول ثبت سفارش شده مغایرت داشته باشد، کاربر باید بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به واحد خدمات پس از فروش آیرون تک اطلاع دهد. کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، بازگرداندن کالا را انجام و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان آیرون تک و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود. در صورتی که 24 ساعت پس از دریافت کالا مراتب مغایرت را اعلام ننماید، سایت کالا را بدون مغایرت تلقی نموده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

تعریف مغایرت:

توجه داشته باشید که ممکن است محصول مورد نظر با عکس داخل سایت تفاوت اندکی داشته باشد. بنابراین ملاک مغایرت مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. در صورت نیاز کاربر می تواند از خدمات مشاوره تلفنی سیتی لنت استفاده نماید.

مرجوع کردن کالا :

مرجوع کردن کالای دارای مغایرت در صورتی امکان پذیر است .که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه هولوگرام اصلی آیرون‌تک بازگردانده شود.
مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط بازگشت کالا را باطل می کند. همچنین نصب قطعه برروی خودرو نیز  باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.

ایراد فنی

در صورت وجود ایراد فنی در کالا، خریدار موظف است. بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی آیرون‌تک برساند. بدیهی است پس از گذشت 24 ساعت از دریافت کالا، سفارش تأیید شده تلقی گردیده . و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد بود.
پس از اعلام ایراد فنی در زمان مقرر توسط خریدار، هماهنگی جهت بازگرداندن کالا از سوی آیرون تک بر اساس نظر کارشناسان سیتی لنت با خریدار انجام خواهد شد. کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به آیرون تک ارسال نماید .و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان آیرون تک و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.

ایراد ظاهری

آیرون تک به منظور حفظ سلامت قطعات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود ارسال کالا را توسط شرکت های معتبر حمل و نقل انجام می دهد. خریدار باید در هنگام دریافت سفارش خود از سلامت ظاهری آن اطمینان حاصل نماید. در صورتی که سفارش به هر دلیل هنگام حمل کالا آسیب دیده باشد.خریدار موظف است ضمن تحویل نگرفتن سفارش، مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی آیرون تک برساند.
بروز هرگونه حادثه بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد و سیتی لنت فقط برای تسهیل امور و احترام به حقوق مشتریان خود، خسارت را جبران می کند. در صورت نیاز به عودت کالا کاربر موظف است فقط از طریق پست سفارشی شرکت پست، کالا را به آیرون تک ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان آیرون تک و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.

ثبت سفارش اشتباه

چنانچه کاربر محصولی را خریداری نموده و پس از دریافت آن متوجه شود که به قطعه دیگری نیاز داشته . سفارش خود را اشتباه ثبت کرده یا به قطعه دیگری نیاز داشته است، امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد .
برای این منظور کاربر بعد از هماهنگی با آیرون تک با هزینه خود ارسال کالا را انجام میدهد و بعد از دریافت کالا توسط سیتی لنت ، محصول جدید به ایشان ارسال می گردد.

هنگام خرید کالا به این نکته توجه داشته باشید .که سفارشات فقط تا پیش از ارسال توسط سیتی لنت امکان لغو کردن را دارند . پس از آن هیچ مسئولیتی مبنی بر لغو سفارش بر عهده آیرون تک نخواهد بود.